Obilježavanje međunarodnog dana darovite djece OSJETILA-učenje kroz igru
Razvoj darovitosti složen je i dinamičan proces koji zahtijeva udruženo djelovanje velikog broja čimbenika među kojima presudnu ulogu imaju obitelj, sam pojedinac i društvena sredina. Dijete se ne razvija izolirano već u interakciji sa svojom obitelji, a potom i u kolektivu u kojem započinje druženje s vršnjacima. Iznimo je važno prepoznati darovitu djecu te im pružiti mogućnost napredovanja. Zbog toga u našoj školi organiziramo niz radionica namjenjenih darovitoj djeci.
Opširnije:Obilježavanje međunarodnog dana darovite djece OSJETILA-učenje kroz igru
Yeast&pit
Na satu biologije učenici sedmog razreda učili su o važnosti kvasaca u svakodnevnom životu.
Istražili smo što je fermentacija, kakvi su uvjeti potrebni da bi se ona odvijala, kako i zašto se tijesto „diže“. Proučavali smo plijesni, dokazali kako biljke dišu te promatrali puči mikroskopom. Kako bi smo uhvatili kvasac na dijelu odlučili smo sami napraviti kiflice.
STEAM VALENTINOVO
Učenici 7.a razreda sa učiteljicom biologije i kemije Anom Tadić Marjanović, obilježili su Valentinovo prigodnom radionicom.
Radionica se sastojala od 6 eksperimenata, izrade balansirajućeg srca, kupidove strijele i četiri igre.
JAKO STRAAAAŠNA RADIONICA!
S ciljem približavanja znanosti djeci od rane dobi Ana Tadić Marjanović mag. educ. biol. et chem. održala je prirodoznanstvenu radionicu sa 4.c razredom. Radionica koja je započela sa čitanjem knjige „Tko se boji mraka još“, sastojala se od tri strašnodijela; eksperimenata, strašne matematike i umjetnosti.